Informacja przydatna
Przepisy obligują pracodawcę do informacji o pracownikach wyznaczonych do udzielania pierwszej pomocy, wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników.
Jak taka informacja ma wyglądać? Otóż dowolnie. My stosujemy nr taką.
Jak się Wam podoba, bo nasi kontrahenci zadowoleni.
Poniżej treść kodeksu pracy regulującą tę kwestię.
Art. 2071.
1. Pracodawca jest obowiązany przekazywać pracownikom informacje o:
- zagrożeniach dla zdrowia i życia występujących w zakładzie pracy, na poszczególnych stanowiskach pracy i przy wykonywanych pracach, w tym o zasadach postępowania w przypadku awarii i innych sytuacji zagrażających zdrowiu i życiu pracowników,
- działaniach ochronnych i zapobiegawczych podjętych w celu wyeliminowania lub ograniczenia zagrożeń, o których mowa w pkt 1,
- pracownikach wyznaczonych do:
- udzielania pierwszej pomocy,
- wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników
2. Informacja o pracownikach, o których mowa w § 1 pkt 3, obejmuje:
- imię i nazwisko,
- miejsce wykonywania pracy,
- numer telefonu służbowego lub innego środka komunikacji elektronicznej.
M_RP
Najnowsze komentarze